From 7ed4b7eb7b481148edd1ef9b91d4ee7e40556b8f Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Oleg Petruny Date: Wed, 19 Feb 2025 09:39:47 +0100 Subject: [PATCH] typo --- intro.tex | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) diff --git a/intro.tex b/intro.tex index 2ce268c..301de21 100644 --- a/intro.tex +++ b/intro.tex @@ -10,7 +10,7 @@ Přestože celé řešení zdánlivě funguje, spoléhá se na ochotu samotných Tato práce se zaměřuje na tvorbu hry a sytemu, který umožní výše popsaný lidský faktor a nedostatky eliminovat. Přináší tak příběh rozdělený na 5 žánrově odlišných úrovní a zavádí high-level API pro Unreal Engine na stahování a načítání obsahu do hry přímo za běhu. Specifický příběh snižuje ludonarativní disonanci při vzníku nového obsahu ve hře a více žánru umožňuje otestovat toto řešení, jestli v každém z nich dostatečně funguje. Zároveň táto práce přenechává samotné generování obsahu pomoci AI modelů, práci s API a testování výsledků až pro další práci. Čili primárně se zaměřuje na kostru samotné hry, aby potom byl prostor kam nový obsah začlenit. \pagebreak -Hlavními tématy na které práce se snaží odpovědět jsou: +Hlavními tématy na které se práce zaměřuje jsou: \begin{itemize} \item Práce s Unreal Engine, jeho reálná omezení, obcházení/vyrovnání se s těmito omezení a tipy. \item Postupy tvorby různého druhu grafiky pro 3D hry zejména na Unreal Engine.