typo
All checks were successful
CI / Build thesis PDFs (pull_request) Successful in 1m2s
CI / Verify PDF/A (pull_request) Successful in 48s

This commit is contained in:
Oleg Petruny 2025-02-19 09:39:47 +01:00
parent 332668ab9b
commit 7ed4b7eb7b

View File

@ -10,7 +10,7 @@ Přestože celé řešení zdánlivě funguje, spoléhá se na ochotu samotných
Tato práce se zaměřuje na tvorbu hry a sytemu, který umožní výše popsaný lidský faktor a nedostatky eliminovat. Přináší tak příběh rozdělený na 5 žánrově odlišných úrovní a zavádí high-level API pro Unreal Engine na stahování a načítání obsahu do hry přímo za běhu. Specifický příběh snižuje ludonarativní disonanci při vzníku nového obsahu ve hře a více žánru umožňuje otestovat toto řešení, jestli v každém z nich dostatečně funguje. Zároveň táto práce přenechává samotné generování obsahu pomoci AI modelů, práci s API a testování výsledků až pro další práci. Čili primárně se zaměřuje na kostru samotné hry, aby potom byl prostor kam nový obsah začlenit. Tato práce se zaměřuje na tvorbu hry a sytemu, který umožní výše popsaný lidský faktor a nedostatky eliminovat. Přináší tak příběh rozdělený na 5 žánrově odlišných úrovní a zavádí high-level API pro Unreal Engine na stahování a načítání obsahu do hry přímo za běhu. Specifický příběh snižuje ludonarativní disonanci při vzníku nového obsahu ve hře a více žánru umožňuje otestovat toto řešení, jestli v každém z nich dostatečně funguje. Zároveň táto práce přenechává samotné generování obsahu pomoci AI modelů, práci s API a testování výsledků až pro další práci. Čili primárně se zaměřuje na kostru samotné hry, aby potom byl prostor kam nový obsah začlenit.
\pagebreak \pagebreak
Hlavními tématy na které práce se snaží odpovědět jsou: Hlavními tématy na které se práce zaměřuje jsou:
\begin{itemize} \begin{itemize}
\item Práce s Unreal Engine, jeho reálná omezení, obcházení/vyrovnání se s těmito omezení a tipy. \item Práce s Unreal Engine, jeho reálná omezení, obcházení/vyrovnání se s těmito omezení a tipy.
\item Postupy tvorby různého druhu grafiky pro 3D hry zejména na Unreal Engine. \item Postupy tvorby různého druhu grafiky pro 3D hry zejména na Unreal Engine.